اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون ال جی 70UM7380

شناسه کالا::

LG 70UM7380

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2019
  • سیستم عامل :
    webOS
  • کیفیت تصویر :
    4K
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    70
مشاهده همه ویژگی ها
LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 70UM7380 دارای کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، پشتیبانی از استاندارد HDR و قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4k Upscaler می باشد. بخش صدای تلویزیون ال جی 70UM7380 دارای قدرت خروجی 20 وات است. قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS به بخش هوشمند تلویزیون ال جی مربوط می شوند. همچنین تلویزیون ال جی مجهز به سه پورت HDMI و دو پورت USB، جستجوی صوتی، پورت LAN، قابلیت بلوتوث، گیرنده های DVB-T2 ،DVB- C ،DVB- S2، قابلیت ضبط، پردازنده ی چهار هسته ای، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen share، هوش مصنوعی و ریموت کنترل هوشمند می باشد.

قیمت تلویزیون ال جی 70UM7380

تلویزیون ال جی 70UM7380 محصول 2019 توسط کمپانی ال جی با امکاناتی مدرن همراه با هزینه ای مقرون به صرفه ارائه گردیده است. این ال ای دی تصاویر را به صورت تکامل یافته و با کیفیت تصویر 4k و مشاهده ی جزء به جزء تمامی رنگ ها بر روی صفحه نمایش 70 اینچ به نمایش می گذارد. ال جی برای نمایش دقیق رنگ ها در این ال ای دی از فناوری 4k Active HDR بهره گرفته است. قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping نیز رنگ هایی متنوع همرا با کنتراست بالا را فراهم می کند. همچنین قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر یا همان 4K Upscaler کیفیت تصویر برنامه ها را بالا می برد. بهره گیری از توان صدای 20 وات همرا با پشتیبانی از دالبی دیجیتال صدایی واضح و رسا را ایجاد می کند. فناوری DTS Virtual مربوط به بخش صدا در این تلویزیون 70 اینچ ال جی صدایی همه جانبه و فراگیر را به گوش کاربر می رساند. از دیگر ویژگی های مربوط به این تلویزیون می توان به پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III اشاره کرد. بخش هوشمند تلویزیون ال جی نیز قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi را امکان پذیر می سازد، که با وجود مرورگر Web Browser به شما امکان گشت و گذار در صفحات وب را می دهد. ال جی برای این تلویزیون سیستم عامل webOS را تعریف کرده است. هوش مصنوعی ThinQ AI به شما امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند از طریق گوشی را می دهد. سنسور روشنایی یا سنسور اکو Illuminance Green sensor نور پس زمینه ی تلویزیون را بسته به محیط مثلا شب یا روز تنظیم می کند. طوری که در مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار می باشد. علاوه براین تلویزیون 2019 ال جی مجهز به ریموت کنترل جادویی می باشد تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد. از دیگر ویژگی های این ال ای دی 70 اینچ می توان به پردازنده ی چهار هسته ای، وجود پورت های USB و HDMI، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، گیرنده های DVB-T2 ،DVB- C ،DVB- S2، ورودی Component و Composite و اشتراک گذاری از طریق Screen share را نام برد.

SmartThinq در تلویزیون ال جی UM7380

کنترل لوازم خانگی با ThinQ 

یکی از مهمترین مزیت های تلویزیون هوشمند 70UM7380 که ال جی برای آن تعریف کرده، سود بردن از فناوری هوشمند ThinQ است. تکنولوژی ThinQ که ال جی از آن به عنوان هوش مصنوعی نام می برد درست مانند یک ناظر بر روی سایر دستگاه ها نظارت می کند. در واقع تکنولوژی ThinQ به شما اجازه می دهد تا از طریق استفاده از این برنامه و نصب رایگان آن بر روی گوشی هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. فناوری ThinQ لوازم خانگی هوشمندی همچون یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و سایر لوازم هوشمند را با هم تلفیق می کند و به شما این اجازه را می دهد تا در هر جا و هر نقطه فقط با لمس یک دکمه تغییرات مد نظر را اعمال کنید.

کیفیت تصور 4k در تلویزیون UM7380

تصاویری واقعی با کیفیت تصویر 4K 

تلویزیون 70 اینچ ال جی UM7380 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. بدون شک همه ی ما با نام 4K آشنایی داریم، این عنوان نشان دهنده ی رزولوشنی چهار برابر FULL HD است که تصاویر را با تعداد پیکسل های 2160×3840 که در مجموع به 8 میلیون پیکسل می رسد را به نمایش می گذارد. در واقع کیفیت تصویر 4K در حال حاظر از جدیدترین استانداردها به منظور ارائه کیفیت بالا در بین نمایشگرها می باشد. این کیفیت جزئیات را همراه با رنگ های واقعی بر روی نمایشگر نشان می دهد. اگر به تصویر بالا نگاه کنید متوجه تفاوت بسیار زیاد کیفیت تصویر 4K در مقایسه با کیفیت تصویر Full HD می شوید. کیفیت تصویر 4K در سمت راست تصاویر را بسیار طبیعی تر و واضح تر نسبت به کیفیت تصویر Full HD نشان داده است.

بیشتر بدانید: قابلیت ارتقاء 4K Upscaler چه تاثیری بر روی کیفیت تصویر دارد؟ این قابلیت به افزایش دادن کیفیت تصاویر  کمک بالایی می کند چرا که به وسیله آن می توانید تصاویر دارای کیفیت پایین را در حد 4K مشاهده کنید.

جزئیات باور نکردنی با 4K Active HDR

جزئیات باور نکردنی با 4K Active HDR

 یکی از استانداردهای کیفیت تصویر که کمک می کند تا رنگ ها مورد پردازش قرار بگیرند و با تفکیک پذیری آن ها شاهد رنگ هایی کاملا زنده خواهید بود، استاندارد کیفیت تصویر 4K Active HDR می باشد. این استاندارد از فرمت های تصویری همچون HDR10 و HLG پشتیبانی می کند؛ و با تفکیک رنگ ها از همدیگر موجب می شود تا با رنگ هایی زنده و طبیعی بر روی نمایشگر مواجه شوید. HDR با به حداکثر رساندن کنتراست و دقت رنگ برای رنگ های واقعی، سطحی واضح و شفاف از تصویر را ارائه می دهد. جزئیات در تاریک ترین نقاط یک تصویر به طور مساوی و نقاط بسیار روشن یک عکس از بین نمی رود. کوچکترین تفاوت در رنگ به طرز چشمگیری منعکس شده است تا رنگ های واضح تر، غنی تر و واقعی تر ارائه داده شوند.

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون ال جی UM7380

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون ال جی 70UM7380

برای اینکه تصاویر با کیفیت و دقت بسیار بالا در کمترین زمان ممکن پردازش شوند و شاهد هیچ گونه تاخیر و تاری در هنگام برنامه های تلویزیون نباشیم، ال جی در این ال ای دی 4K از پردازنده ی چهار هسته ای بهره گرفته است. این پردازنده چهار هسته ای نویز موجود در تصاویر را حذف می کند و رنگ و کنتراست بالاتری را ایجاد می کند. پردازنده ی چهار هسته ای به همراه قابلیت 4k Upscaler کمک می کند تا صحنه های با وضوح و کیفیت پایین تر به شیوه ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش در آیند. در کل می توان گفت وجود پردازنده ی چهار هسته ای در این تلویزیون این امکان را به شما خواهد داد تا برنامه های مورد علاقه خود را بر روی نمایشگر 70 اینچ درکمترین زمان و به صورت سریع مشاهده نمایید.

فناوری True Color Accuracy در تلویزیون ال جی UM7380

بدون شک نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده لذت دیدن برنامه ها را نیز دو چندان می کند. به عنوان مثال اگر صفحه نمایش تلویزیون هوشمند ال جی 70UM7380 را با یک صفحه نمایش معمولی مقایسه کنید تفاوت آنها را به وضوح می بینید. بهتر است بگوییم نمایشگر ال ای دی ال جی که مجهز به قابلیت True Color Accuracy یا همان دقت رنگ واقعیست رنگ ها را دقیق و واضح نشان می دهد و شما می توانید هر صحنه از تصویر را با رنگ هایی جذاب و شاداب مشاهده کنید.

طراحی ساده و شیک تلویزیون ال جی UM7380

طراحی تلویزیون 70 اینچ ال جی UM7380

با مشاهده ال ای دی 70 اینچ 4K ال جی UM73.80 بار دیگر شاهد طراحی زیبای تلویزیون های 2019 کمپانی ال جی می باشیم. ال جی این مدل ال ای دی 70 اینچ را با طراحی شیک و ساده ای تولید کرده که می تواند مورد سلیقه ی هر کاربری باشد. رنگ پایه ها و بدنه ی آن مشکی بوده، که ظاهر کلی آن را لوکس و جذاب کرده است. تلویزیون اسمارت ال جی دارای دو نوع پایه دو شاخه ای می باشد که از راحت از پس نگه داری وزن بالای سایز 70 اینچ این LED بر می آیند. فریم باریک اطراف نمایشگر که با ظرافت خاصی بر روی صفحه اصلی LED نگاشته شده با ضخامت بسیار کمش هر چهار دور صفحه نمایش را احاطه کرده است. هر چند قسمت پشت تلویزیون ال جی آنچنان جلوی چشم نیست اما ال جی با ظرافت بالایی بر روی آن نیز کار کرده است. پشت ال ای دی ال جی دارای سطحی کاملاً صاف است که طراحی چیدمان مرتب و یکدست پورت های ارتباطی اش بر روی سمت راست آن دیده می شوند.

صدای واضح و همه جانبه در تلویزیون ال جی UM7380

سیستم صدای تلویزیون ال جی مدل 70UM7380

صدای با کیفیت و با قدرت زیاد از ویژگی های یک تلویزیون تمام عیار می باشد. سیستم صوتی ال ای دی 70 اینچ هوشمند ال جی UM7380 متشکل از دو بلندگو با قدرت خروجی 20 وات می باشد. بنابراین هر کدام از این بلندگوها دارای قدرت 10 وات می باشند هستند که از پس صدایی رسا و واضح بر می آیند. پشتیبانی از Dolby Digital به کیفت بیشتر صدا در این تلویزیون کمک می کند. بلندگوهای این تلویزیون طوری تعبیه شده اند که از هر گوشه از فضای منزلتان صدایی یک نواخت به گوش می رسد و حس حضور در سینما را در افراد به وجود می آورد. همچنین به لطف پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III می توان از صدایی صاف و بدون نویز بهره برد. از طرفی دیگر برای ارائه ی صدایی قدرتمند و با کیفیت بالا می توانید از خروجی نوری Optical استفاده کنید. خروجی دیجیتال نوری Optical یک روش محبوب برای ارسال صدا با کیفیتی بسیار بالا در بین دستگاه ها می باشد.

فناوری DTS Virtual: X مربوط به بخش صدا در این تلویزیون تجربه ای از صدای چند بعدی، همه جانبه و فراگیر را فراهم می کند، که با استفاده از بلندگوهای داخلی صدایی غنی را به گوش می رساند.

تلویزیونی ساده و هوشمند با سیستم عامل webOS

تلویزیونی ساده و هوشمند با سیستم عامل webOS

از ویژگی های مهم و کاربردی که از یک تلویزیون انتظار می رود با خود به همراه داشته باشد بخش سیستم عامل همراه با امکانات هوشمندش می باشد. شرکت ال جی سیستم عامل منحصر به فردی را به تلویزیون هایش اختصاص داده تا از طریق آن کاربر نهایت استفاده را ببرد. تلویزیون های هوشمند ال جی دارای سیستم عامل webOS هستند، که این ال ای دی ال جی 70UM7380 نیز از سیستم عامل webOS  برخوردار است. این سیستم عامل امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین می توانید به کمک کابل LAN به اینترنت متصل شوید و با بهره گیری از مرور گر وب به گشت و گذار و دانلود برنامه های مورد علاقه ی خود بپردازید. به علاوه جستجوی محتوای مورد نظر از طریق تایپ و یا جستجوی صوتی نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. اشتراک گذاری Screen share نیز در این LED هوشمند این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید. همچنین با بازدید از فروشگاه های محتوای ال جی می توانید به هر آنچه که علاقه دارید، دسترسی پیدا کنید. در نتیجه می توانید با در دست گرفتن ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی به دنیای بی انتهای برنامه های سرگرم کننده نفوذ کنید و از هر کدام نهایت لذت را ببرید.

جمع بندی

تلویزیون 70 اینچ ال جی مدل UM7380  تولید سال 2019 با امکاناتی بالا تولید و عرضه شده است. این LED با کیفیت تصویر 4K، فرمت استاندارد 4K Active HDR و زاویه دید گسترده تصاویری واضح، با کیفیت و سرشار از رنگ های طبیعی را به نمایش می گذارد. از طرفی دیگر قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل webOS و هوش مصنوعی ThinQ AI نیز کارایی بالایی را به کاربر ارائه می دهند. بلندگوهای دو کاناله با توان خروجی 20 وات و حالت فراگیر DTS Virtual: X صدایی همه جانبه و فراگیر را ایجاد می کند. در نتیجه می توان گفت امکانات و قیمت مناسب این تلویزیون می تواند بهتیرن انتخاب برای هر شخصی باشد. در صورت خرید و سفارش تلویزیون ال جی 70UM7380 و سایر مدل های دیگر می توانید از همین سایت ارزاتر از سایر سایت ها با تضمین اصالت کالا، غیر حضوری و به صورت آنلاین آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کلی

مدل
UM7380
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
7
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
70
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
177
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
پشتیبانی از Apple AirPlay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
+A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
31.4
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
30.7
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
39.7

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
400x300
نوع پایه و رنگ
دو شاخه ای و مشکی
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - دفترچه راهنما - چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
157.8×98.4×29.9
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
157.8×91.3×9.1
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
170.5×107.5×22.8
VP9 Decoder
DTS Decoder
کالاهای مرتبط